عصر خمینی

این عصر راباید عصر خمینی نامید.امام خامنه ای

عصر خمینی

این عصر راباید عصر خمینی نامید.امام خامنه ای

عصر خمینی

مابرآن عهد که بستیم نشستیم

تو را هیچ کس نمیشناید

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸ ب.ظ


 

تقدیم به شهید حسین غلام اکبری

ما ماهواره نداریم، اینترنت پر سرعت و بدون فیلتر هم نداریم. اما آنقدر برای ندا و ترانه وسهراب و ... فیلم و کلیپ و عکس دیده ‌ام که همه‌‌شان را می‌شناصدا و سیما که تازه همین چند روز پیش حرفهای امام را پخش کرد که «اگر اشخاصی بدون مجوز وزارت کشور اقدام به تجمع کنند، بر همه واجب است با آنها برخورد کنند.»

چرا صبر نکردی محسن رضایی و سایر آقایان با نامه نگاری‌هایشان آرامش را به کشور بازگردانند.

چرا صبر نکردی خداجویی اراذل را در روز عاشورا ببینی؟

چرا صبر نکردی علی مطهری پیام بدهد که مردم در روز 22 بهمن با هم برادرانه رفتار کنند؟ ‌راستش را بگو. به هوای کیک و ساندیس رفته بودی؟ سکه؟ پول نقد؟ هر چه بوده نوش جانت. آنقدر حلال بوده که با آن یک قبر وسط قطعه 55 برای خودت دست و پا کرده‌ای و همسایه دیوار به دیوار شهدا شده‌ای.


سم. تو را ولی هیچ کس نمی‌شناسد

بضاعت ما همین قدر است. همین چند مگابایت که امپریالیزم به ما روا داشته. امام گفت شهید نظر می‌کند به وجه الله. برای همین ما هم عافیت طلبانه شما را رها کردیم تا خلوتتان به هم نخورد.

ما عرضه نداریم عکس شماها را پیراهن عثمان کنبم و در راهپیمایی ها دست بگیریم. ما لیاقت نداریم بیاییم منزل مادرانتان و به آنها سرسلامتی بدهیم.

 
منبع: برنا  ۱۳۹۱

شهدای عزیز ببخشید مارا ما هنوز هم همانیم  ببخشید که هنوز هم شما غریبید  ببخشید که فتنه راکس دیگری کلید زد هدایت کرد حالا می خواهند به نام کس دیگری تمامش کنند
خون شما شد بهای کم کاری ما ببخشید مارا
خون تو بود که نسل سومی هارا سرافراز کرد......
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
م. رنجبر

شهید فتنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی